"Тежко на оня народ, който се самоотрича и самоунищожава. Народ без доверие в силите си, без обич към своето, колкото и скромен и да бъде, е народ нещастен." (Иван Вазов)

Михаил Караиванов представя "Зависимост" в клуб заедно с фотоизложба на Моника Димитрова и концерт на група "Modica"

Михаил Караиванов
"Парфюмът е първото, което се усеща, когато влиза една жена и последното, което изчезва, след като си тръгне" - казва Джорджо Армани. А на 23-ти април, в Клуб "3,14" в Панагюрище поезията ще срещне фотографията и музиката в "Една вечер на изкуствата". Вечер, в която във всяка молекула на атмосферата ще се усеща уханието на жена.
Михаил Караиванов, ще направи премиера на дебютната си стихосбирка "Зависимост", Моника Димитрова - своя фотоизложба, а група "Мodica" (основана от Михаил) ще завърши вечерта с рок концерт. Водещ на събитието ще бъде библиотекарят Стефан Рапонджиев, който е и редактор на книгата.
"За нас, изкуството е начин да се забавляваме, затова Ви каним заедно да го направим. Приготвили сме много интересни изненади. Със сигурност ще се погрижим за доброто Ви настроение. Начало 20.00 часа, входът е свободен, уискито ще върви с резен портокал, а дрескодът е усмивка!
Очакваме Ви!", обръщат се в своята покана творците.
По този повод ви представяме и четири стихотворения на Михаил, включени в първата му книга и подбрани специално за "Чат-пат" от самия него - по една творба от всяка глава на книгата. Първата - за влюбването, втората - за обсебването, третата - за проблемите и четвъртата - за раздялата. 
 
"Чат-пат културни новини"
 
Тя
не обича високите токчета
неудобни за разходка в гората
не обича тежкия грим
разтича  се лесно от летния дъжд
не обича гипсокартонените тавани
спи под звездите
не обича шумните дискотеки
слуша песните на уличен музикант
не обича моловете
черните джипове
не обича живот заключен в стъкло
аз я обичам
защото
тя не обича

Пази ме
ще се разлея
за да попия в теб
приеми ме
в малкият си свят
аз съм още по малък
пръстите ми търсят
топлина
тъмно е
не виждам
някъде там
душата ми е
от графит
моля те
внимавай

Търся те
очите ми
в очите ти
отговори търсят
мислите ми
мислите ти
се опитват
да разплитат
и нощта отдавам
цялата на теб
да те изследвам
сънят
ми е
накъсан
като този
стих
с теб сме
във съседни пробни
до мен си
а не те виждам

Излъган
ти си плевел
сраснал с мен
примка
която задушава
белег
стар неизличим
татуировка
която вече не харесвам
чернилка
която не мога да измия
сълза
която не мога да изтрия
вик в пустиня
шепот в сън
ти си болка
а под друго име се представи

Стихове Михаил Караиванов

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар